19 Kasım, 2010

AMASRA

Bayramın sonuna geldik, tatili yedik bitirdik.
Eller öpüldü, şekerler yenildi, hangi renk yemiştik acaba :) (bakınız bir önceki post, Fırat )

Tabi eski bayramlar nerdeeeee şekerim, küçükler büyükleri ziyaret ederdi o zamanlar bizim gibi gezmezlerdi.

Biz Amasra'ya gittik. Uzun zaman olmuş gitmeyeli, sisli puslu bir hava ,biraz serin. Ama özlemişiz. Taze taze balık yemeyi özlemişiz. Boş boş sokaklarda dolaşmayı özlemişiz..

Ara sokaklarda dolaşırken bakınız kime rastladım, Lütfiye Hanım :)
Eski taş duvarlar hayal edin, yüksek tavanlar..
Hııım güzel güzel marmelatlar, mis reçeller.. Denedik hepsini, tatlı bir sahibesi vardı bizi karşılayan..

Yolunuz düşerse uğrayıp tadın mutlaka, tatmasanız bile o el yapımı kavanozları görün içiniz ısınsın derim..







Neden daha fazla Amasra fotosu yok diye soran arkadaşlarım oldu, tabi ki tedbirsiz koca fotoğraf makinasını şarj etmezse daha çoooook kalırız biz ortada :)

18 Kasım, 2010

BAYRAM ŞEKERİ - HANGİSİNDEN YEDİNİZ :)






Kurban Bayramınız kutlu ve de mutlu olsun !!
Siz hangi renk şekerleme yediğinizi düşüne durun :) biz gezmeye devam ediyoruz..
Çok yakında burada



Kaynak: :Uykusuz

08 Kasım, 2010

KEZBAN PARİS' TE

Bir 'Kezban Paris'te' edasıyla gidip döndüğüm seyahatten sonra tekrar karşınızdayım.
Henüz Parisien havamdan kurtulabilmiş değilim.Sanki evi taşıdık; gördüğüme anlatıyorum, göremediğime haber yolluyorum. E tabi sevgili blog takipçilerimi de unutmuyorum ve sizleri de esir alıyorum :)

Gitmeden önce yaptığım araştırmalarda webden açıkçası pek bilgiye ulaşamadım. O yüzden ilerleyen günlerde detaylı bir seyahat güncesi yayınlamayı düşünüyorum. Ama bugün ki konumuz o eşsiz rengarenk makaronlar.

Evet ülkemizde var bu güzellikler ama ben bu kadar lezzetlisini hiç yememiştim. PAUL'de yediğim kakaolu o güzelim makaronlar rüyalarıma giriyor.

Bir de Fransa'nın en ünlü pastanelerinden biri olan LaDurée var ki, şekerci dükkanındaki çocuklar gibi şendim gördüğümde.


İnsanlar uzun kuyruklarda bekliyorlar, her yer renkli makaronlarla dolu. Ülkemizde hiç alışık olmadığımız bir şey de vitrin süslemeleri yapmış olmaları. Önünde oturup seyredebilir miyim saatlerce?




Bence seyredebilirim, evet evet mümkün. Hatta yapmaya çalışsam daha da güzel olacak.

25 Ekim, 2010

Bugün ..

İstanbul bugün yorgun, biraz bulutlu - biraz güneşli..
Bizde bir seyahat heyecanı, bu hafta yokuz buralarda.
Haritamız ve seyahat notlarımız hazır bekliyoruz.
Başka da bir şeyimiz hazır değil zaten..

Kurabiye yok yani, ama dönüşte güzel güzel fotoğraflanmış Kruvasanlar olabilir :)

İyi bir hafta diliyorum herkese, bulutlar biraz aralanır umarım..
 

22 Ekim, 2010

KAMBER MİYİZ BİZ? :)

Neden mi, çünkü bizsiz düğün olmuyor :)
Ne güzel çok arkadaşımız var , ve hepsi evleniyor şu sıralar.
Demek ki yaş aralığı olarak tam evlilik çağındayız .

Grup olarak sürekli düğünlerde geziyoruz, çekilen fotoları seçiyoruz, herkes eliyle koymuş gibi bizi 'Damat Halayı' isimli nadide parça ile halaya davet ediyor. Ve itiraf ediyorum son bir senede kendimizi çok geliştirdik. O ritim duygusu ,o ahenkle dans etme halleri görülmeye değer. Makyaj desen kuaförden çıkmış gibi artık, ve kumaş pantolon jilet gibi ütülenebiliyor .. Zamanla kulak, el - ayak becerilerimize katkısı yadırganamaz :)

E tabi bu durumda evlenen arkadaşlara Bekarlığa Veda da organize ediyoruz. Sadece davetli sıfatıyla oturup gelinin annesi ne giymiş, hım kardeşi de biraz sarhoş mu acaba diye etrafı izlemiyoruz. Yani anlayacağınız bir düğün organizatörü kadar çok çalışıyoruz.

Aşağıda göreceğiniz cupcake ve kurabiyeleri çeşitli zamanlarda, çeşitli arkadaşlar için yapmış olduğumdan, çok renklilik gösterebilirler.
Zira ruhum hep desen desen .







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...