13 Ekim, 2010

GINGERMAN - 19 MAYIS TATİLİ YAPAR MI?

İlk postta GingerBread Cookie görseli yayınlamıştım.
Aslında bir hikayesi de vardı ama yazamamıştım. 19 Mayıs sabahı 5 arkadaş İstanbul'dan kaçmak isterse,
ve bunun için uzun bir araç yolculuğu yapacaksa, ayrıca bu arkadaşlardan biri (kocam olur) acıkınca huysuzsa,
benim gibi çantasında yiyecek taşıyan biri olmak zorunda :)

19 Mayıs tatili için kurabiye yapan çoktur da benim gibi üzerini I LOVE TATIL yazıları ile süsleyen başka biri daha var mıdır bilemiyorum :)
Çikogil konusuna da uzun uzun girmeyeceğim ama yukarıda bahsi geçen arkadaş grubumun lakabı çikogiller :)

19 Mayıs Gençlik ve Spor bayramını bizimle birlikte geçiren Ginger Man bile gülüyor.
Evet ben de zaman zaman kendime gülüyorum. :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...