04 Ocak, 2011

PEMBE GÖNLÜM SENDE

Küçük bir kız çocuğu tanıyorum,
anne baba çalışıyor ama şanslı azınlıktan kendisi - babanesi ile birlikte büyüyor.
Bir gün bana ' Pembe Gönlüm Sende' demişti, çok gülmüştüm. Hangi çocuk biliyor şimdi bu manileri, babane öğretmiş işte birlikte oyun oynarken  :)

Şimdi durmuş ne yazsam ne yazsam diye düşünürken aklıma geldi yine, gülümsedim.

Şimdiye kadar hiç pembe tonlarını kullanmamıştım kurabiyelerde,
sanırım 2010 biraz erkek yılıydı, Melis doğdu bana da vesile oldu.

Ama kabul edelim mavilerden daha şeker oldu pembişler.
Kız çocukta kırmızıyı da çok severim, o da başka sefere inşallah :)

İyi haftalar herkese.







2 yorum:

Meyra dedi ki...

merhaba..
battaniye altındaki bebişli kurabiye çok cici:) hepsi çok güzel elinize sağlık.. buram buram emek kokuyor..
sevgiler

Kurabiye Ağacı dedi ki...

Teşekkür ederim Meyra Hanım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...