29 Aralık, 2010

BABY SHOWER MI - O DA NE




Şimdi yeni yeni organizasyonlar duyuyorsunuzdur, Baby Showerlar, Diş Buğdayları.
Bizim zamanımızda bi kırk çıkarma vardı;
bebeği evden çıkarıp sevdiğiniz birine götürür, karşılığında yumurta un şeker bir şeyler alınırdınız :)
Sebebini bilmiyorum bereket olsun diye mi acaba?
Şu sıralar Baby Shower kurabiyeleri hazırladım bir yandan da nedir bu diyerek merak ettim birazcık araştırdım.



Anne adayı doğuma yakınken ama yine de hareket edebilecek enerjiye sahipken, en yakın arkadaş bir parti organize ediyor. Yemeler-içmeler, oyunlar eğlenceler derken hediye faslına geçiliyor. Bizim pek alışık olmadığımız adetlerden biri de Wish List hazırlanması galiba.
Anne adayı gidip bir mağazaya Wish List oluşturuyor (ki genelde bu Mothercare oluyor ülkemizde). Partiye gelecek arkadaşlar da gidip bu listeden seçim yapıyor ve bebişe ihtiyacını da karşılayacak bir hediye almış oluyor.
Tabi biz millet olarak altın alıp takmalara alışkınız, bu wish list olayı ne kadar kabul görür bilemiyorum :)
Hazırladığım kurabiyeler ise gelenlere 'hoş geldiniz', bebeğe de 'hadi ama gel' demek içindir :)





 

1 yorum:

Gökalp dedi ki...

yumi yum,çok lezzetli gözüküyolar beee.
çok ta şirin olmuş.aldın yürüyorsun valla..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...