30 Aralık, 2010

AİLEMİZİN FOTOĞRAFÇISI

Bir zamanlar şurada yazmıştım, çevremizde herkes evleniyor diye.. Sonucunda yavrulama da başladı tabi :)
Yakın arkadaşımız tam doğurdu doğuracak,
hastanede doğum fotoğrafları çekilsin istiyoruz ama bebemiz biraz sabırsız, löp diye geliyor bir gece.

Eeee ne yapalım derken buldum Burcu'yu, anlattım bebe doğdu ama biz fotoğrafları olsun istiyoruz ne yapıcaz diye :)
Yeni lohusanın toparlanmasına fırsat verdik 1 hafta kadar. Sonra aldık Burcu'yu dosdoğru eve çekime.
Tanıştık ,kaynaştık ,konuştuk,gülüştük.

Efemizin fotoları çok güzel oldu, tüylerimiz diken diken izledik slide showu.



Burcu'yu tekrar aradım, bu sefer elimizde değişik çeşit var :) 1 yaş hatırası olacak dedim, kırmadı geldi yine bizim yakaya.
O henüz blogunda yayınlamadı ama buyrun efendim , Burcu Çalışkan Photography sunar..
Artık fotolar blogtaaaa
Ve oğluşlara da maşallah lütfen :)





Burcu'ya facebook sayfasından da ulaşabilirsiniz burada

2 yorum:

Gökalp dedi ki...

Evet harikalar...
Yavrulamalar devam ettikçe biz daha çoook getiririz Burcu'yu Anadolu yakasına.
Ama,benim bundan sonraki arzum bir Beşiktaş maçında Efe'yle Burcu'yu buluşturmak olacak,o yüzden problem yok.

Burcu Çalışkan dedi ki...

Yakutçuğum çok çok teşekkür ediyorum bir kez daha güzel sözlerin için benim için her zaman çok keyifli sizlerle birlikte olmak ve çekim yapmak :))

Gökalp, evet evet havalar düzelsin gerçekleştirelim bu projemizi :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...